charlottecronquist

Ny e-bok: Vägen till mitt ja!

I dag är en stor dag. Det är första dagen med min nya hemsida och det är första gången jag ger ut en e-bok. Den heter "Vägen till mi...



I dag är en stor dag. Det är första dagen med min nya hemsida och det är första gången jag ger ut en e-bok. Den heter "Vägen till mitt ja till mig själv" och är en variant av den Adventsbok jag tidigare publicerat här på bloggen.
Och den kan bli din för bara 65 kr. Just nu säljs den enbart via hemsidan charlotte.rudenstam.se  eller genom att du gör en beställning genom att skicka ett mejl till mig charlotte snabela lustoch liv punkt se


Mycket som händer i dag, tralala!


PS: Ja, det är jag på bilden. 15 år gammal. Minns det som i går.

Related

ny bok. Vägen till mitt ja till mig själv 1422487460783534894

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item