charlottecronquist

Tantra Lasse gillar Ingen skam i kroppen

Jag blir så upprymd och glad över positiva recensioner av min bok Ingen skam i kroppen – frigör din sexuella kraft . Och häromdagen fick ja...


Jag blir så upprymd och glad över positiva recensioner av min bok Ingen skam i kroppen – frigör din sexuella kraft.
Och häromdagen fick jag en sådan av ingen mindre än Tantra-Lasse.
”Det är en väldigt bra och insiktsfull bok”, skriver Tantra-Lasse.

Med Lasse Karlssons tillåtelse citerar jag stora delar av hans recension. För det är så bra att få någon annans perspektiv – och det är särskilt bra att då och då höra vad en man känner inför boken.

För även om den är skriven helt ur mitt perspektiv finns en stark inbjudan till män att också ta del av budskapet.

”En av de saker som kanske glädjer mig mest med Charlottes bok är att hon är väl medveten om hur tidiga, bortglömda/förträngda händelser från tidig barndomen präglar den vuxna människans vardagsliv på ofta mer eller mindre omedvetna plan.
Charlotte beskriver hur bardomens prägling effektivt begränsar den vuxna människans sexualitet.
Hur inprogrammerad skuld och skam styr vårt sexliv.
En annan sak som glädjer mig mycket är det stora antalet övningar, dvs. praktiska sätt att jobba med och bearbeta sina problem, ensam på egen hand eller tillsammans med andra.
Det är utomordentligt bra.
Dessa övningar ger var och en tillgång till praktiska metoder att nå nya fördjupade insikter om sig själv och andra.”

”Charlottes bok erbjuder många olika sorters "sex-träning", på egen hand samt tillsammans med andra.
Köp boken och börja "sex-träna" dig själv, börja med dom enklare övningarna, på egen hand.
Du kommer att lära dig att njuta mer, få ökad lust, lägga grunder som hjälper dig att kunna få multipla orgasmer.
Du kommer att vilja leva ett bättre njutningsfyllt liv i ställer för att bara köpa fler och bättre prylar.
Jo, en och annan bra sexleksak kommer kanske slinka ner i din inköpskorg framöver.
Som sagt, en väldigt bra bok!
/ Lasse”

Och redan nu på torsdag 2 juni har du chansen att träffa mig och Alexander. Då har vi vårens sista workshop i Malmö på temat Ingen skam i kroppen. Där ingår ingen sexträning… men däremot kommer du som går workshopen att få bättre kontakt med din kropp och kan beskriva dig från något lager skam.
Den 8 juni närmar jag mig det tantriska lite mer, genom att ha en mjuk och nära kväll för kvinnor som jag kallar ”Den tantriska gudinnan”. Förmodligen kommer Freja eller Afrodite att stå i centrum då.
Tack igen Lasse!
Facebooklänkar:



Related

workshop 4938657439969990740

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item