charlottecronquist

Charlotte Cronquist möter Lin Holmquist i #100procentpodden





Första gången jag mötte Lin Holmquist blev jag lite rädd för henne. Senare har jag förstått att hon egentligen speglade kraften i mig själv, för Lin Holmquist är en kraftfull kvinna som går för sina drömmar och förverkligar dem.

Jag har mött Lin Holmquist som drottning (festivalgeneral) på tantrafestivalen på Ängsbacka kursgård i Värmland, jag har mötte henne som drömvävare på Ängsbackas nyårsfestival, jag har mötte henne som inkännande workshopledare och i kroppsnära sessioner. För varje gång har jag fått en ny facett av Lin Holmquist och när mitt hjärta verkligen öppnade sig för henne var när hon gläntade på dörren till sin sårbarhet.

För några år sedan skapade Lin Holmquist tantrafestivalen på Ängsbacka. Då hade hon redan ansvar för deras yogafestival. Hon skapar mötesplatser för människor som vill leva mer och som är nyfikna på att utforska det.

Hon har bjudit in mig till att göra 100%-podden live på scen på tantrafestivalen 1-6 augusti och då kändes det naturligt att bjuda in Lin Holmquist till att tala om tantra här i podden.
Lin finns till vardags i Örebro där hon ger workshoppar och sessioner. 

Lyssna till podden i ljudspelaren: 
 

Om det inte går att lyssna i din webbläsare, kan du pröva här istället. 
Eller ännu hellre prenumerera på podden! Det kan du göra här.


Om du vill ladda ner avsnittet kan du göra det här.

Det här avsnittet publicerades ursprungligen 2016 - och sedan dess har jag gjort många avsnitt.


Följ gärna podden genom att prenumerera i din podcastapp. Det enda som krävs är att du laddar ner en sådan app i din smarta mobil eller surfplatta och så söker du 100%-podden och börjar prenumerera helt gratis. Då kommer avsnitten automatiskt till dig. 


Jag gör 100%-podden som ett hjärteprojekt, utan finansiering. Om du vill stötta podden kan du göra det på flera sätt.
1) Swisha ett valfritt bidrag till 070 322 42 42 - ange "100procentpodden".

2) Recensera gärna podden också - skriv några ord, sätt massa stjärnor, så bidrar du till att fler kan hitta podden.

Du kan lyssna på podden direkt här i webbläsaren - men jag rekommenderar alltså att du prenumererar.


Har du en 100%-are på lut till mig, skicka ett mejl och berätta varför denna person är viktigt för dig - kanske det uppstår en matchning mellan mig och den du vill lyssna på.


Massa kärlek till dig för att du är just du.


Charlotte Cronquist är kärlekskrigare
Love is the answer

Related

100% Charlotte 5379583827820196111

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item