charlottecronquist

Jeanette Larsson och jag vågar utmana omvärlden.

Välkommen till en försommarkväll på A walk in the park då polisen Jeanette Larsson och jag talar om att våga - utifrån två helt olika ut...

Välkommen till en försommarkväll på A walk in the park då polisen Jeanette Larsson och jag talar om att våga - utifrån två helt olika utgångspunkter.
Vi är båda modiga kvinnor och visar det utifrån våra personliga perspektiv.

Jeanette har gjort sig känd som en som vågar vissla om osjystheter i en hierarkisk organisation. I sin föreläsning talar hon bland annat om hur det har varit att vara kvinna och gay och jobba på polisen i Malmö. 
Många organisationer skryter om att de har högt i tak - men få talar om golvets placering. Vilket utrymme finns det egentligen för den som vågar vara sig själv i den organisationen?

Mitt eget mod handlar om att våga vara mig själv och tala om ämnen som många ser som tabubelagda. Jag berättar om min resa från skam till lust, från pryd till att våga känna och leva min sexualitet, från att vara reserverad till att våga bjuda på mig själv. En föreläsning om att ta ett steg framåt istället för att backa när rädslan kommer.

Du som kommer till a Walk in the park får några laddade timmar, som kanske kan leda till att du börjar fundera över dina val och vad du vågar.  Varmt varmt välkommen.
Eftersom antalet platser är begränsat gör du smart i att förhandsboka och garantera din plats.
Om du klickar på länken kan du förhandsbeställa din plats.

Related

sexsibilitycoach 7201210202692112448

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item