charlottecronquist

Kvinnans orgasmmöjligheter är oändliga

Det finns så många knappar att trycka på för att locka kvinnor till njutning. Så jag sörjer dem som nöjer sig med a-b-c-sex . Vi...




Det finns så många knappar att trycka på för att locka kvinnor till njutning.
jag sörjer dem som nöjer sig med a-b-c-sex.
Vi har ett helt spektrum av möjligheter till orgasmer av varierande styrka och känsla.
Ett bra sätt att öka orgasmförmågan är att träna pc-musklerna, som jag beskrev i förrgår.
Ett annat är att öka din kroppskännedom.
Ett tredje är att verkligen gilla dig själv på djupet och tillåta dig att släppa taget och hänge dig åt njutning.




Abc-sex, vad var nu det igen? Jo, sex som är ungefär som förra gången och förra gången. Jag tror det är rätt lätt att hamna där - både i situationer med solosex (“Jag vet ju hur jag ska komma, så därför gör jag som jag brukar, det går snabbt och smidigt”) och i situationer då du älsar med någon annan.

Men abc är trist, trist, trist och riskerar att göra orgasmerna små och intetsägande.
Om jag skulle uttrycka det lite burdust så uppfattar jag en orgasmskala som går från att släppa lite spänningar (och som kan kännas lite som att kissa när man varit väldigt kissnödig) till kosmiska orgasmer... (och så kanske sådant jag ännu inte varit i kontakt med.)

Min enkla mening är att det verkligen är värt att lägga ner tid på att höja orgasmförmågan och att tillåta njutning. Jag tror att en av de saker som hindrar njutning är olika slags rädslor på temat: Men vad ska andra säga?

Varför till exempel vara rädd för att njutningsljuda? Bara låt ljuden komma, släpp dem fria... och om någon har synpunkter... bemöt dem med ett tillåtande leende... för om du får låta, tja... då ger du ju också grannen tillåtelse att njuta ljudligt av sex.
Så tillåt dig att inspireras av mig och min film om kvinnans orgasm.

Ett sätt att träna upp din sexuella känslighet kan vara att göra mina meditationer, 21 meditationer för att frigöra din sexuella kraft. Du kan beställa dem här.

Jag deltar i bloggutmaningen #blogg100. Detta är dag 70.

Related

YouTube 7484489433916186988

Skicka en kommentar Default Comments

emo-but-icon

Följ 100% Charlotte

Charlotte Cronquist

Charlotte Cronquist
Bloggen för dig som vill få ut det mesta av livet. Författaren och coachen Charlotte Cronquist lär dig hur du får bättre relationer och hur du kan älska livet mer. Blogposts in English available.

onlinekurser

coaching

prenumerera

100%-podden

Leta i den här bloggen

Få nya inlägg

Prenumerera på 100% Charlotte

Besökare (sidantal)

item